Subject: Viljandi maakond Viljandi vald Vissuvere kergliiklustee valgustus KLT TV projekti eskiis
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jul 2024 18:10:50 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 10.10.2023  nr 7.1-2/23/20414-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked]
<[email-masked]>
Sent: Thursday, July 11, 2024 1:52 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Vissuvere KLT TV projekti eskiis

Tere

Keskkonnaprojekt OÜ projekteerib Viljandi Vallavalitsuse tellimusel
Vissuvere kergliiklustee tänavavalgustust. TRAM väljastatud tehnilised
nõuded 10.10.2023 nr 7.1-2/23/20414-2.

Saadan eskiisi, et läbi arutada trassi ning valgustusmastide paiknemine.
Hetkel geoalusel puudu osade truupide mõõdud ning kinnisel meetodil
sügavused ei ole märkustes õiged.

Lugupidamisega

Robert Putnik

Projekteerija

Keskkonnaprojekt OÜ

Ringtee 12, 50105 Tartu

Tel: +372 57704184